Květen 2013

29.5 2013

29. května 2013 v 17:14 | Alex |  Jídelníček
10. den mojí ABC diety a pořád se držím! 10. dnem jsem si taky splnila 1. sloupeček, takže už "jenom" 2x tolik a to mě docela nabíjí energií v tom dál pokračovat.

Snídaně: Bebe sušenky - 150 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Nic
Večeře: Bramborová kaše - 202,19 kcal

Pití: Kafe, voda
Pohyb: 52 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 30 posilování zadek

Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 352,19 kcal

Large

Happy saturday

25. května 2013 v 10:34 | Alex |  Me
Od té doby, co jsem začala s ABC dietou se cítím mnohem líp. Nepřejídám se, kontroluju se a přesto nejsem unavená z toho, že bych nejedla, jako to bylo, když jsem držela hladovku. Upřímně, vážně jí nikomu nedoporučuju já si tím prošla a bylo to nesnesitelný... Obzvlášť, když děláte nějaký sport já jsem se vůbec nemohla hýbat, udělala jsem pár pohybů a hned jsem vytuhla, neustále mě bolela hlava a byla jsem oslabená. Zatím jsem všechny moje dny dodržela podle plánů a měla jsem tolik kalorií, kolik bylo stanoveno a jsem na sebe kvůli tomu docela hrdá, snad to zvládnu i ty příští dny. Moje denní jídlo teď vypadá tak, že si dám nějakou zdrávou snídani (např. 2 sušenky bebe + polovina jablka), potom odpolední svačina (např. banán) a potom nějaká večeře (např. zeleninový nebo ovocný salát).

Large

22.5 2013

22. května 2013 v 16:58 | Alex |  Jídelníček
Dneska je už třetí den mojí ABC diety a pořád to jde! Jsem moc ráda, že se nějak držím těch kalorií, které bych měla sníst. Jinak s dneškem jsem byla spokojená do odpoledne, potom mě naštval ten donut! Neměla jsem ani hlad, ale prostě jsem mu neodolala.

Snídaně: Bebe dobré ráno 2 sušenky - 112,06 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Donut - 208,65 kcal
Večeře: Nic

Pití: Kafe, voda, ice tea, mléko
Pohyb: 52 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 30 posilování zadek, 20 minut intenzivní tanec

Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 320,71 kcal

Large

20.5 2013

20. května 2013 v 18:14 | Alex |  Jídelníček
Dneska byl první den mojí ABC diety. Měla jsem dát maximálně 400 kalorií a myslím si, že se mi to povedlo. Jsem z toho moc ráda, i když vím, že jídelníček stejně mohl být lepší, například ten donut jsem si mohla odpustit.

Snídaně: Půlka mini koláčku - 39,27 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Donut - 237,86 kcal
Večeře: Banán - 110,7 kcal

Pití: Voda
Pohyb: 32 sedů-lehů, běh 20 min

Podle mého plánu se do diety nepočítají ovoce, tudíž konečná je:
Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 227,13 kcal (s ovocem 387 kcal)

Large

ABC Diet

19. května 2013 v 9:33 | Alex |  Pro ana
Už dlouho slýchávám o ABC dietě, že prý vážně pomáhá a hodně blogerek si jí moc vychvaluje. Jenom mi vždycky připadalo, že tato dieta je moc drsná a že tak málo kalorií za den nikdy nedám. Narazila jsem na plán, kde se denně mohlo sníst třeba 1 000 kalorií tak jsem si řekla, že budu držet tuhle, ale nakonec jsem se rozhodla pro tu drsnější. Snad to za to bude stát. Líbí se mi na tom, že pro víkendy je vyhrazeno více kalorií, protože všichni víme, že víkendy jsou většinou tragický. Od pondělí začínám.


Žádné výskedky...

18. května 2013 v 14:44 | Alex |  Me
Holky, já už vážně nevím co dělám špatně! Prostě žádná kila doulů nejdou.. Naštěstí nejdou ani nahoru, ale já už chci konečně zhubnout aspoň na těch 50 kg! Prosím poraďte mi a podělte se se mnou o to, jak to děláte, protože já to evidentně dělám špatně.

Large

Od pondělí na plno!

12. května 2013 v 9:01 | Alex |  Me
Tenhle týden opravdu nebyl nic moc.. No, jedla jsem prostě jako kdybych pro ana vůbec nebyla. Ale od pondělí začínám opravdu na plno! Musím to zvládnout do léta a vím, že když se do toho opravdu dám tak to zvládnu. Musím omezit jídlo a udělat si víc času na cvičení a posilování.

Jídlo každý den bude vypadat takhle:
Malá snídaně (nejradši bych jí tam nedala, ale vím, že bych potom neměla sílu sportovat)
Nic
Nic
Malá svačina (například polovina jablka)
Večeře

A cvičení na tento týden takhle:
Podnělí: Dřepová challenge, 40 sedů-lehů
Úterý: Běh (+/- 25 minut), dřepová challenge, 25 sedů-lehů, 50 posilování ruce
Středa: Dřepová challenge, 40 sedů-lehů, 20 posilování vnitřní strana stehen
Čtvrtek: Běh (+/- 25 minut), 30 sedů lehů, dřepová challenge
Pátek: 80 sedů-lehů, dřepová challenge, 20 posilování stehna

Large

Finally

10. května 2013 v 17:11 | Alex
Konečně je pátek a tím konec tohohle týdne. Jak ste si asi všimli tak jsem sem teď asi týden a to proto, že jsem teď měla samí testy a zkoušky atd.. No, znáte to. Jinak strašně mě štve tohle blbý počasí! Fakt to moc neprospívá tomu, abych nejedla, ale spíš mám z toho depky a musím se najíst. A pořád jedu podle mojí dřepový challenge, na to jsem v tomhle týdnu jediný hrdá. A jim normálně podle plánu: snídaně, odpolední svačina a večeře. Ale bohužel někdy si do toho dám třeba oběd jako je na příklad pizza nebo jiný hrozně kalorický jídlo a je to k ničemu. Dobrá zpráva je, že mě přešlo to testový obdo¨bí a už sem začnu psát zase normálně každý den.

Large

2 months

2. května 2013 v 18:06 | Alex |  Pro ana
Holčiny, už jenom dva měsíce na to, abychom pořádně zabraly a schodily a získaly tak naši vysněnou váhu! Z jedné strany jsem ráda a z té druhé se bojím, že to do prázdnin nestihnu... Tyhle dva měsíce se pokusím opravdu zabrat a na víc mám ty "challenge", takže doufám, že opravdu zaberou. Doufám, že vy jste už skoro u cíle a jste na tom aspoň trochu líp než já. Ale i pokud ne, my to určitě zvládneme! Musíme pořádně zabrat, věřit si a dokázat všem, že to dokážeme. Hodně štěstí všem.

Large

1. Máj, lásky čas ♥

1. května 2013 v 8:56 | Alex |  Me
Jasně, z toho názvu to vypadá, jako kdybych byla hrozně zamilovaná (šťastně) a dneska se chystala někam jít s přítelem.. Haha, tak to vážně není. Jsem sice zamilovaná, ale hodně špatně a je to vážně jenom platonická láska, protože je o několik let starší než já. Dneska se nikam nechystám, budu jenom blogovat, co vy? A jinak je to super pocit, když vím, že něco zvládám a to ten můj plán. Jedu podle něj už od neděle a je to vážně fajn doporučuju to všem. Musím uznat, že je to opravdu záhul a dost mě z toho bolí kolena, ale určitě to stojí za to! Díky tomu si i můžu dopřát trochu víc jídla, protože vím, že to schodím. Jinak, když už jsme u jídla jím teď 3x denně. Menší snídani, potom odpoledne nějakou malou zdravou sušenku a potom větší večeři. Jsem takhle spokojená.

Large