Březen 2013

Yesterday: Chocolate day

24. března 2013 v 9:25 | Alex |  Me
Včera jsem si trošku ulevila od pro ana a dopřála si čokoládu.... Hodně čokolády. Já vím, že je to špatný, ale včera to byla prostě jenom vyjímka a už se to nebude opakovat, teď jedu normálně podle mojeho pro ana jídelníčku. Včera jsem to fakt přehnala. Měla jsem jedu celou tabulku Milky čokolády, dvě kinder vajíčka, Nutellu, toasty s Nutellou a spoustu dalšího. Prosím, hlavně si ze mě nedělejte příklad! Takhle by to v žádném případě vypadat nemělo. Dneska už se budu mnohem víc hlídat, ale prostě víkendy jsou těžký.

263899_166053986796798_7045701_n_large

Shrnutí týdne

23. března 2013 v 12:36 | Alex |  Me
Tenhle týden byl docela fajn, až na neustálý deprese... Ale už je to dobrý. Tenhle týden jsem pořád žrala a žrala a, proto jsem se sem ani neodvážila napsat, ale stoupla jsem si včera na váhu a bylo tam 54 kg. Což je pořád stejně, takže aspoň, že jsem nestoustla. Já už chci mít aspoň 50 kg! Jde to strašně pomalu. Ale musím si veřit, že to dokážu bez toho to asi nepůjde. A moc se těším na Velikonoce, konečně odpočinek od školy a chození ven s kamarády Jen mě trochu štve to počasí, ale tak aspoň, že svítí sluníčko.


18.3 2013

18. března 2013 v 19:02 | Alex |  Jídelníček
Dnes nemám čas sem napsat nějaký smysluplný článek tak sem jen dám jídelníček. Dneska se mi docela vydařilo, ale bohužel je ten problém, že to jsou vlastně všechno sladká jídla. A dneska jsem to chtěla dát bez oběda, ale když bylo zrovna tohle tak to nešlo.

Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: Sladké knedlíky s náplní
Svačina: Nic
Večeře: Toasty s nutellou

Pití: Limonáda, voda, mléko
Pohyb: Procházka, 25 sedů-lehů, 20 posilování na stehna


17.3 2013

17. března 2013 v 17:11 | Alex |  Jídelníček
Tak po delší době sem zase dám jídelníček, protože k dnešku (radši) nemám co napsat. Dneska to celkem šlo, rozhodně lepší než včera, ale určitě se musím polepšit!

Snídaně: Muffin
Svačina: Nic
Oběd: Maso s bramborama
Svačina: Pomeranč
Večeře: Nic

Pití: Voda
Pohyb: 60 sedů-lehů, 20 posilování na stehna


Shit, shit, shit!

16. března 2013 v 16:28 | Alex |  Me
Holky, před chvílí jsem byla na Matějský pouti... Bylo to sice super, ale všude okolo je spousta jídla, sladkostí a podobných věcí a já neodolala. Měla jsem toho strašně moc asi dva pendreky, ty perníkové uši, točené brambůrky, pražené buráky a marcipán. Nevím co mám dělat je to strašný od pondělí držím hladovku, nebo maximálně si dám denně jeden rohlík! Takhle top dál nejde, byla by ze mě koule. Mám z toho strašný deprese jak jsem to mohla dneska až tak přepísknout.


Pyramida pro ana

16. března 2013 v 8:20 | Alex |  Pro ana
Našla jsem skvělou věc a zatím mi to hodně pomáhá. Je to pyramida pro ana a je tam jídlo, pití a podobné věci. Vždycky když mám hlad tak jedu od zdola. Nejdřív je tam voda tak si dám dvě skleničky vody, potom je tam třeba kafe tak si dám kafe a většinou se ani nahoru k jídlu ani nedostanu, takže mě to hodně pomáhá. Já sice nekouřím, ale místo cigaret používám žvýkačky bez cukru.


12.3 2013

12. března 2013 v 19:09 | Alex |  Jídelníček
Dneska se mi to ani trochu nelíbí! Od rána to bylo špatně, potom se to zlepšilo a k večeru jsem to zase zkazila.

Snídaně: Zákusek
Svačina: Nic
Oběd: Trocha rýže
Svačina: Párek v rohlíku
Večeře: Těstoviny

Pití: Voda
Pohyb: Posilování břicho, nohy


Zadek

10. března 2013 v 10:31 | Alex |  Cvičení
Holky, jedna z věcí co mě na mojí postavě nejvíc trápí je můj zadek. Takže sem teď přidám nějaké cviky pro krásný zadeček. Jinak tahle rubrika je nová a budu sem přidávat cvičení na všechno.

Pomalé klesání
  • Stoupněte si rovně, rozkročte nohy a dlaně spojte k sobě.
  • Pokrčujte nohy a klesejte k zemi.
  • Nenáklánějte se dopředu, držte tělo rovně. (Myslete i na ramena, která tlačte dolů.)
  • Nadejchujte se při klesání, vydechujte když se zvedáte.

Kmitání
  • Lehněte si bokem na podložku, hlavu si můžete podepřít, ale nemusíte.
  • Dbejte na správné držení těla, neprohýbejte se. Záda držte rovně.
  • Pokud si hlavu položíte na nataženou paži, budou se vám záda lépe držet rovně.
  • Nohy mějte natažené.
  • Zvedněte horní nohu, stačí mírně a vraťte do původní polohy.
  • Pro lepší výsledky nohu úplně nepokládejte, ale neustále se udržujte v kmitání.

Kroužení nohou
  • Klekněte si na podložku, dlaněmi se opřete o zem.
  • Natáhněte pravou nohu a zvědněte ji do výšky.
  • Začněte nohou kroužit, stačí malé kroužky.

Cviky jsem našla zde - http://ocviceni.fitweb.cz/ Je to skvělá stránka na cvičení, doporučuju!

529173024936162727_sqcvpmug_c_large

Pití

9. března 2013 v 14:44 | Alex |  Pro ana
Pití vám moc pomůže, pokud to není nějaké slazené jako třeba Coca-coly, Fanty a podobně. Vůbec nejlepší je pít vodu na tu jsem speciálně už měla článek (kdyžtak je TADY) a tam jsem psala, že je dobré vypít sklenici vody za hodinu. Když vám nechutná voda tak můžete zkusit Coca-colu light podle mě je to skvělá věc, že nemá žádné tuky a cukry a přitom chutná podobně neli líp. Dál můžete zkusit zelené čaje, ale pozor na některé v láhvích, nejsou tak zdravé. A když ani to ne tak můžete zkusit obyčejné kafe. Zdravé tekutiny jsou podle mě úžasné, dokážou zahnat hlad a mít pocit sytosti. A to dokáže nejlépe teplá voda nebo kafe. Nejvíce kalorií spálíte pitím studené vody.

625633_490569087669255_1133085405_n_large

T.G.I.F.

8. března 2013 v 15:27 | Alex |  Tak různě
Nejdřív bych se vám chtěla omluvit, že jsem tu nebyla a to proto, že jsem byla na horách a zapomněla jsem vám sem napsat o mojí nepřítomnosti, takže se omlouvám. Od dneška už začnu úplně normálně zase blogovat, prostě návrat do starých kolejí. A ohledně mě a pro ana? POKRAČUJI! Zatím se tak nějak držím, sice váha moc dolů nejde, ale věřím, že to dokážu! A jsem hrozně ráda, že je pátek, dneska jsem v tý škole málem umřela nudou.

354174-10-1361234174345_large