Jak být fit

11. ledna 2015 v 10:28 | Alex
Hodně lidí hlavně v tomhle období, zimě, trpí únavou, bolestmi hlavy a tak. A mě napadlo napsat pro Vás článek jak být, nebo se aspoň cítit fit. Jenom chci na začátek upozornit, že tohle jsou pouze mé rady a rady co pomohly mě.

Den začněte vodou s citronem! :)
Ještě před tím než si dáte kávu a váš oblíbený koláč nebo míchaná vajíčka na snídani, si vypijte skleničku vody, nejlépe s citronem. Nastartuje vám to metabolismus a dodá energii.

Dobrý spánek!
Nezapomeňte, že spánek je pro naše tělo velmi důležitý. Každý má jinak počet hodin spánku, co mu stačí.

Smějte se!
Je dokázáno, že smích dodává energii a zlepšuje náladu. Je druhou největší pozitivní energií..hned po lásce.

Cvičte!
Cvičení je pro mě největším zdrojem naplnění, spokojenosti a energie. Cítíte se, že se vám nic nedaří? Zacvičte si! Nebo se alespoň běžte proběhnout.

Nezapomínat na důležité látky pro naše tělo!
Neměli bychom zapomínat na důležité vitamíny jako A,C,E , které najdete převážně rybíz, vodní meloun a podobně. Tyto látky pomahají zvýšit a zlepšit imunitu. Neměli bychom zapomínat ani na vitamín C (dnes už i v prášcích) nebo na velmi důležitý vitamín "štěstí" D (slunce), ani na zinek a bílkoviny.

add a caption
 

Jsem zpět aneb víc štěstí než rozumu

10. ledna 2015 v 15:25 | Alex again
Ahoj,
tímhle chci pozdravit všechny co mě před rokem a něco podporovali v tom co dělám, nebo mi drželi palce. Ti, kteří mě znají, nebo aspoň jsou fanoušky tohohle blogu vědí moc dobře. Ještě v prosinci 2013 jsem byla silně rozhodnuta o tom že chci být anorektička. Naštěstí se mi tolik nepodařilo zhubnout a časem jsem přišla na to, že je to naprostá PITOMOST. Tvrdou prací a tréninkem se shodíte 100x rychleji a zravěji, než když budete celé dny o hladu. Na tohle naše tělo prostě není stavěné.

Všechny články z mé 'pro ana' sféry tu zůstanou, ale chci, abyste věděli, že tento směr už nepodporuji.
Prosím holky, jestli některá z vás má toto rozhodnutí zkusme si napsat. Můžete mi napsat třeba na můj nový ask: http://ask.fm/xxalexxy . Ráda vám se vším pomůžu a rozhodně vám nebudu říkat, že vaše rozhodnutí je špatné. Jsou to vaše těla.

A já? Už asi půl roku žiju zdravější život, haha, teda.. aspoň se pokouším a zlepšuji se den o de dne. Cvičím každý den, ale zbytek mi zatím moc nejde. Hlavně z toho důvodu, že mám rádat se bavit (kalby, hah). Do zítra všechno na blogu upravím a předělám, snad se vám to bude líbit. Chci se tu s vámi podělit nejen o mé cvičení, jídlo a tak, ale i o můj denní život a o outfity.

DOUFÁM, ŽE MI DÁTE DRUHOU ŠANCI...

27.9. 2013

27. září 2013 v 18:51 | Alex |  Jídelníček
Bohuzel jsem nesplnila to co jsem si rekla, ale ze zacatku to slo dobre ale potom :/

Snídaně: 2 kousky jablka
Svačina: Nic
Oběd: Broskev
Svačina: Nic
Večeře: Pizza
Pití: Voda
Pohyb: 300 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 40 posilování zadek
Tumblr_mi4ntuocgx1s1lhqno1_500_large
 


Plán na zítra

26. září 2013 v 20:08 | Alex |  Jídelníček

Snídaně: 2 kousky jablka
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Nic
Večeře: Banán

Pití: Kafe, voda
Pohyb: 300 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 40 posilování zadek

Tumblr_mi4jmiixwm1s1o7qto1_500_large

I'm back!

26. září 2013 v 20:01 | Alex |  Me
Na vážně hodně, hodně dlouhou dobu jsem teď přestala s pro ana a to se na mě taky dost podepsalo. Když jsem končila měla jsem krásných 52 kg, což je k mojí výšce 168 cm krása, ale teď mám 58 kg a mám z toho deprese. Děkuju moc všem, co mi psali během mojí pauzy a doufám, že jsem někomu z vás i pomohla.

Tumblr_mi8jhifus71qis5hko1_500_large

29.5 2013

29. května 2013 v 17:14 | Alex |  Jídelníček
10. den mojí ABC diety a pořád se držím! 10. dnem jsem si taky splnila 1. sloupeček, takže už "jenom" 2x tolik a to mě docela nabíjí energií v tom dál pokračovat.

Snídaně: Bebe sušenky - 150 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Nic
Večeře: Bramborová kaše - 202,19 kcal

Pití: Kafe, voda
Pohyb: 52 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 30 posilování zadek

Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 352,19 kcal

Large

Happy saturday

25. května 2013 v 10:34 | Alex |  Me
Od té doby, co jsem začala s ABC dietou se cítím mnohem líp. Nepřejídám se, kontroluju se a přesto nejsem unavená z toho, že bych nejedla, jako to bylo, když jsem držela hladovku. Upřímně, vážně jí nikomu nedoporučuju já si tím prošla a bylo to nesnesitelný... Obzvlášť, když děláte nějaký sport já jsem se vůbec nemohla hýbat, udělala jsem pár pohybů a hned jsem vytuhla, neustále mě bolela hlava a byla jsem oslabená. Zatím jsem všechny moje dny dodržela podle plánů a měla jsem tolik kalorií, kolik bylo stanoveno a jsem na sebe kvůli tomu docela hrdá, snad to zvládnu i ty příští dny. Moje denní jídlo teď vypadá tak, že si dám nějakou zdrávou snídani (např. 2 sušenky bebe + polovina jablka), potom odpolední svačina (např. banán) a potom nějaká večeře (např. zeleninový nebo ovocný salát).

Large

22.5 2013

22. května 2013 v 16:58 | Alex |  Jídelníček
Dneska je už třetí den mojí ABC diety a pořád to jde! Jsem moc ráda, že se nějak držím těch kalorií, které bych měla sníst. Jinak s dneškem jsem byla spokojená do odpoledne, potom mě naštval ten donut! Neměla jsem ani hlad, ale prostě jsem mu neodolala.

Snídaně: Bebe dobré ráno 2 sušenky - 112,06 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Donut - 208,65 kcal
Večeře: Nic

Pití: Kafe, voda, ice tea, mléko
Pohyb: 52 sedů-lehů, 40 posilování stehna, 30 posilování zadek, 20 minut intenzivní tanec

Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 320,71 kcal

Large

20.5 2013

20. května 2013 v 18:14 | Alex |  Jídelníček
Dneska byl první den mojí ABC diety. Měla jsem dát maximálně 400 kalorií a myslím si, že se mi to povedlo. Jsem z toho moc ráda, i když vím, že jídelníček stejně mohl být lepší, například ten donut jsem si mohla odpustit.

Snídaně: Půlka mini koláčku - 39,27 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Nic
Svačina: Donut - 237,86 kcal
Večeře: Banán - 110,7 kcal

Pití: Voda
Pohyb: 32 sedů-lehů, běh 20 min

Podle mého plánu se do diety nepočítají ovoce, tudíž konečná je:
Měla jsem mít: 400 kcal
Mám: 227,13 kcal (s ovocem 387 kcal)

Large

ABC Diet

19. května 2013 v 9:33 | Alex |  Pro ana
Už dlouho slýchávám o ABC dietě, že prý vážně pomáhá a hodně blogerek si jí moc vychvaluje. Jenom mi vždycky připadalo, že tato dieta je moc drsná a že tak málo kalorií za den nikdy nedám. Narazila jsem na plán, kde se denně mohlo sníst třeba 1 000 kalorií tak jsem si řekla, že budu držet tuhle, ale nakonec jsem se rozhodla pro tu drsnější. Snad to za to bude stát. Líbí se mi na tom, že pro víkendy je vyhrazeno více kalorií, protože všichni víme, že víkendy jsou většinou tragický. Od pondělí začínám.


Kam dál